דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח אחריות מקצועית- כושר 

מאת    [ 14/04/2011 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 4801 פעמים ]

תביעות משפטיות כנגד נותני שירותים וביניהם אלו הנותנים שירותים בתחום הכושר הינן דבר שבשגרה. התביעות מגובות בטיעונים שונים, כאשר הטיעון המרכזי הוא שנגרמו נזקים או נזק גדול מסוים על ידי נותן השירות למקבל השירות, או במילים אחרות, הנתבע מואשם ברשלנות מקצועית.

 

מצב זה מחייב את העוסקים במקצועות השונים לתת את הדעת על כך ולהיערך בהתאם. אחת מדרכי ההיערכות היא רכישת ביטוח אחריות מקצועית, כזה המכיל כיסוי ביטוחי שרלוונטי לבעל המקצוע המסוים.

 

ביטוח האחריות המקצועית  מספק במקרה הצורך הגנה משפטית מקיפה על ידי צוות רב תחומי של אנשי מקצוע מתאימים כדוגמת רופאים ועורכי דין , טיפול בתביעה תוך שמירה על שמו הטוב של הנתבע , ליווי מקצועי במהלך תקופת התביעה וייעוץ מקצועי בשלבי התהליך.

 

גובה הפרמיה המשולמת בביטוח אחריות מקצועית, כמו בכל סוג אחר של ביטוח נקבעת בהתאם לסיכון אליו נחשפת החברה המבטח. ככל שהסיכון הכלכלי אליו חשופה חברת הביטוח גדול יותר, כך עלות הביטוח תהיה יקרה יותר. ריבוי התביעות בשנים האחרונות גרם לעליה משמעותית בגובה הפרמיה ובהתאמה גם להאמרת המחירים של פוליסות הביטוח השונות.

 

מרבית פוליסות הביטוח דומות זו לזו. השוני מתייחס לתוקף הכיסוי הביטוחי במקרה בו הוגשה תביעה, שנים לאחר שהמקרה ביום בו פגה תקופת הביטוח. לרוב, פוליסת הביטוח המקצועית תעניק כיסוי מקצועי במקרים בהם מוגשת תביעה כאשר הפוליסה עדיין בתוקף. הכיסוי הביטוחי ניתן לנתבע בשל תביעה באם היא מוגשת במהלך תקופת הביטוח. הביטוח אינו מכסה תביעה שהוגשה לאחר תום תקופת הביטוח.

 ביטוח בתחום הכושר מיועד למדריכי כושר, מאמני לחימה, מאמני כדורגל, כדורסל, טניס, שחייה, שיט וכו'. העיסוק בספורט הפך בשנים האחרות לרווח. כתוצאה מכך נפתחו הרבה מועדוני כושר חדשים  ברחבי הארץ בסגנונות שונים ובהיקפים שונים והם מציעים לציבור מגוון פעילויות. הפעילות הגופנית טומנת בחובה את הסיכון להיפצע. על מנת למנוע פציעות, מדריכי הכושר צריכים להיות עם היד על הדופק, לבחון את יכולתו של המתאמן ולא להעמיס עליו מעל ליכולתו.

ביטוח חדרי כושר הוא מרכיב חשוב ביותר בהקמת מכון כושר. על מנת שבעליו של חדר הכושר יהיו מוגנים בפני נזק, הפסדים כספיים ותביעות משפטיות שונות, יש להיות מבוטח על ידי רכישת פוליסת ביטוח חדרי כושר, המבטח את הציוד המשמש לסוגים שונים של אימונים. הציוד הקיים במכוני הכושר נרכש בעלות גבוהה מאוד וכולל, בין היתר, הליכונים, אופני ספינינג, משטחי הליכה ומשקולות. בציוד נעשה שימוש יומיומי על ידי המנויים במכון הכושר ולכן הוא חשוף מאד לפגיעות ואף עלול להישחק במהרה.

לכן, רכישת הביטוח חשובה גם ללקוחות הלוקחים חלק בשימוש בחדרי הכושר ובציוד וגם לעובדים ולמתאמנים.

 

אורן גרסון - סוכן ומשווק ביטוח מקצועי למאמנים בענפי הספורט השונים. מתמחה בביטוח אחריות מקצועית ופוליסת צד שלישי למאמנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב